• Alles voor jouw unieke tuin
  • Alle kleuren mogelijk
  • Persoonlijk service
  • Eigen spuiterij en showroom

Klachten

Wilt u een klacht melden?
Of het nou over een product gaat, of over onze dienstverlening; graag zelfs!

Allereerst spijtig natuurlijk om te horen dat er zaken zijn die niet naar tevredenheid zijn.
Maar blijf daar vooral niet mee zitten.

Wood and Colors is dag in dag uit bezig met het zo goed mogelijk helpen van liefhebbers van gekleurde hout- en tuinproducten.
Maar we weten ook dat er af en toe ook dingen minder goed gaan dan gewenst.
Weet in ieder geval dat we u graag helpen bij het afhandelen van uw klacht.

Uw tevredenheid is ons alles waard.
En daarbij; we zijn u juist dankbaar voor het verkregen inzicht.
Dat stelt ons in staat om onze dienstverlening te verbeteren.

Uw klacht kunt u simpelweg melden bij onze klantenservice.
Dat kan persoonlijk bij ons op locatie, per mail (info@woodandcolors.nl), telefonisch (085-0430080), en zelfs per chat tijdens kantooruren (zie groene chatblokje rechts onderin de webshop).
Kiest u vooral wat u prettig vindt.
Ongeacht de manier waarop u uw klacht bij ons bekend maakt; u ontvangt vans ons in alle gevallen een ontvangstbevestiging van uw klacht.

Vast staat dat we uw klacht met zorg en aandacht behandelen.
Bovendien garanderen we dat u binnen 5 werkdagen een inhoudelijke reactie van ons ontvangt.
Samen komen we er uit!

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht?
Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)